Opschoning huidige data
Verrijking met nieuwe data
Binnen 3 weken opgeleverd
Een opgeruimd CRM
Consistente data
Binnen 3 weken opgeleverd
Een opgeruimd CRM is belangrijk voor het succes van je sales en marketing activiteiten. De Smarthunter sales assistent zorgt dat jouw CRM wordt opgeschoond door duplicaten samen te voegen, corrigeren van inconsistenties en het aanvullen van ontbrekende gegevens.
Wij werken met alle bekende CRM systemen zoals HubSpot, Salesforce, Pipedrive, Teamleader en meer.
Voordat je begint met het schoonmaken van de bedrijfsgegevens, is het van essentieel belang om de huidige staat van alle informatie te controleren. Zijn de gegevens nog relevant en up-to-date? Analyseer welke informatie moet worden behouden en welke nu overbodig is. Denk bijvoorbeeld aan contacten waarmee je geen interactie hebt en dubbele gegevens in het systeem.
Stap 1
Kick-off call
In de kick-off call bespreken we welke data precies moet worden opgeschoond en welke nieuwe data wij moeten importeren.
Stap 2
start opschoning
De Smarthunter sales assistent gaat aan de slag met het opschonen en verrijken van jullie CRM.
Stap 3
Proces standaardiseren
Het standaardiseren van processen is van essentieel belang bij het creëren van gestroomlijnde gegevensstromen wanneer nieuwe informatie in jouw CRM wordt ingevoerd
Stap 4
Houd je CRM schoon
Nadat verouderde informatie uit je systeem is verwijderd, wil je dit graag zo houden. We creëeren een consistente routine voor je organisatie om dit bij te houden.
De Smarthunter sales assistent verifieert handmatig elk contact om er zeker van te zijn dat de data nog accuraat is. We verrijken de contacten en bedrijven met data dat relevant is voor jouw organisatie. We kunnen daarnaast je CRM vullen met interessante prospects die nog niet bij jullie bekend zijn.
Voor vragen of extra informatie kun je ons contactformulier invullen. We reageren binnen 24 uur. Je kunt ons ook direct bereiken via onderstaand telefoonnummer.