Aan de slag met schone data
Smarthunter schoont jouw huidige databestanden op en voegt er waarde aan toe: we verrijken je data. En boosten zo jouw sales. Heb jij al flink wat data verzameld in de loop van de tijd? En heb je ook al een aardig bestand opgebouwd met (potentiële) klanten en leads ? Dan ben je al een heel eind op de goede weg. Maar nu is het zaak dat je die data goed benut, het maximale eruit haalt. Dat doe je door die data te verrijken.
Wat is dataverrijking?
Stel: je hebt een lijst van potentiële klanten, maar je weet niet wie de beslissers zijn binnen deze bedrijven. Wij vinden de juiste decision makers (of DMU) voor jouw dienst/product. Die voegen we toe aan jouw bestand. Dat is dataverrijking in een notendop.
Data verrijking: belangrijk voor bedrijven
De meeste bedrijven werken met onvolledige of verouderde klanten- en prospectgegevens. Dat is meestal onbedoeld en soms ook ongemerkt. Het komt bijvoorbeeld doordat medewerkers niet alle gegevens invoeren of door tijdsgebrek wijzigingen niet kunnen bijhouden.
Database verrijken
Voor sales professionals is dataverrijking heel nuttig voor het samenbrengen van interne en externe data. Op deze manier verrijk je namelijk je database; bouw je een rijker profiel van potentiële en bestaande klanten.
Adressenbestanden verrijken
Smarthunter schoont jouw huidige data- en adressenbestanden op en voorziet ze van de juiste informatie. Zo kan je gericht aan de slag met jouw sales- en marketingacties.
Bedrijfsgegevens verrijken
We actualiseren je klantdatabase niet alleen, we verrijken die bedrijfsgegevens ook. We voegen essentiële ontbrekende of volledig nieuwe data toe. Vervolgens is het zaak om die ‘schone’ nieuwe database permanent te onderhouden. Ook dat kunnen we voor je verzorgen.